Khamis, Januari 01, 2009

azam , goal , matlamat

setiap tahun mesti seseorg tu pasang niat @ azam @ harapan untuk di capai ..macam aku juga mempunyai seribu satu impian dan kalau bisa aku harap impian aku terlaksana ...

1)harapan supaya mak ayah serta family dan x lupa kawan2 supaya sentiasa dalam sihat sejahtera dan sama2 teruskan hidup untuk mecapai impian yang diimpikan.

2)tingktkan ibadah ( klu bole nk kurgkan tgglkan solat )

3)tingktkan pointer ( klau bole 3 above always n klu dpt dean list )

4)banyakkan ilmu lagi dan tanamkan supaya minat membaca

5)dan banyak lagi

p/s : mungkin entri akan kosong bcos ak nak balik U dah ..mana ar tau kot2 sebok ker ..apapun minx maaf byk2 klau ader sebarang kesilapan sepanjang nukilan aku ...

2 ulasan:

Irfan Jani berkata...

Alhamdulillah, ibadah dan membaca termasuk dalam agenda tahun barumu. Aku merasa bangga punya anak bangsa sebegini. Semoga kau mencapai segalanya. Amin.

Tanpa Nama berkata...

terima kasih ...harap sama2 kita tingktkan usaha lg .. semoga anak bangsa kita ini menjadi saudara yg saling membantu satu hari nnti .. insyaALLAH ..